MY MENU

대학원 새소식

제목

2012-2학기 수강철회 안내(Withdrawal)

작성자
관리자
작성일
2012.09.21
첨부파일1
조회수
1372
내용


2012-2학기 수강철회 안내

Guidelines for the Withdrawal of 2012 Fall Semester Course(s)

 

수강과목을 철회하고자 하는 학생들은 수강과목철회 신청서를 작성한 후 해당과목 담당교수 날인

을 받아 정해진 기간 안에 대학원 행정팀에 제출하시기 바랍니다
.
 
(Students who wish to withdraw courses should complete the withdrawal application form signed by

the applicant, and the course instructors and submit the form to the Graduate School administration

office within the application period.)





1. 신청서는 붙임의 양식 사용
(Use the attached withdrawal application form)

2. 접수 기간 : 2012.10.4()2012.10.8()
(Application Period : October. 4 (Thu.) ~ October. 8 (Mon.), 2012)

3. 접수 장소 : 대학원 행정팀 (스팀슨관 2)
(Place of Submission: Graduate School Office, 2F, Stimson Hall)


기타 자세한 사항은 첨부파일을 참고하세요.

게시물수정

게시물 수정을 위해 비밀번호를 입력해주세요.

댓글삭제게시물삭제

게시물 삭제를 위해 비밀번호를 입력해주세요.